Gepost door: patrickloonstra | 24 februari 2010

pittige maaltijd en friet met stokjes

Ik heb dit keer samen met een vriendin Mei Asia gebuzzed. Ik had het er al eerder met haar over gehad en ze was er helemaal voor in om Mei Asia samen met mij te proberen.

We hebben pindasatéwoksaus en de beef basil woksaus gemaakt met gemengde groenten en tofu, aangezien ik vegetarièr ben. Zoals bij de eerste keer dat ik Mei Asia gebuzzed heb, vond mijn vriendin de pinda satésaus héél erg lekker. De beef basil woksaus vonden we allebei te pittig, al houden we daar normaal gesproken wel van. Mijn vriendin heeft 4 jaar in Ghana gewoond en gewerkt en is pittig eten wel gewend.

Bij de sauzen hadden we rijst en hebben een deel daarvan gemengd met de ananaskruidenpasta. Hoewel ik deze aanvankelijk ook wat pittig vond, merkte ik dat ik deze pasta steeds lekkerder ging vinden. Mijn vriendin vond het meteen al heel lekker. `savonds heeft haar man nog eten opgewarmd, ook hij was het met ons eens en heeft de groente met de beef basil saus verder niet gegeten omdat die ook voor hem te pittig was.
Hun zoontje die niet van Aziatisch eten houdt, heeft genoten van het eten van patat met stokjes. Ik denk dat zowel ikzelf als ook mijn vriendin en haar man de pindasaus nog eens gaan kopen. Het smaakt heerlijk en is heel eenvoudig klaar te maken.

Tijdens de maaltijd hebben we de vragen op de landkaart doorgenomen, wat heel leuk was en waar ook haar zoon aan mee kon doen. Aangezien we allemaal nooit in Azië geweest zijn hebben we vooral gesproken over de informatie uit filmbeelden, boeken en verhalen. Het was al met al een hele genoeglijke maaltijd.

Bedankt Mei Asia, ook namens mijn vriendin en haar man, dat we jullie producten mochten testen. Er zijn nog een paar mensen die graag samen met mij de laatste pakken willen proberen, na de voorjaarsvakantie ga ik nog even door, en intussen buzz ik vrolijk verder door er met anderen over mijn ervaringen te buzzen.

Geef een reactie

Categorieën

